Nova anyada dels grans vins de Nin Ortiz

Un celler imprescindible del Priorat

Ester Nin va elaborar el seu primer Nit de Nin a l’anyada 2003. Uns anys més tard, juntament amb Carles Ortiz, van crear el seu projecte vital: Celler Família Nin Ortiz, al poble de Porrera. Allà elaboren amb mínima intervenció, treball biodinàmic i trasbalsos per gravetat. El resultat són vins amb identitat Priorat i un perfil fresc que neixen dels tradicionals sòls escarpats de llicorella.

Al Pla de Manlleu, al Penedès, d’on és originària l’Ester, apliquen els mateixos criteris per donar vida a vins blancs i escumosos de vinyes d’altura, que reflecteixen un dels paisatges més singulars de la denominació, on la varietat montònega té un protagonisme especial.

Tipus d'ordenació
Set Ascending Direction

Estàs veient 8 productes

per pàgina
per pàgina
Verifica la teva edat
Has de tenir almenys 18 anys per comprar i gaudir dels nostres vins, destilats i productes gourmet. En continuar confirmes que ets major d’edat.