4kilos 2022

95-97
Parker
Ecològic
Elaborador:
Color:
Negre
País:
Espanya
Format:
75 cl
DO / Zona:
Balears
Grau alcohòlic:
12
Varietat:
Callet
37,70 €
En estoc

El vi més emblemàtic de Francesc Grimalt i Sergio Caballero a Felanitx (Mallorca), està elaborat exclusivament amb callet, una varietat originària de l'illa que s'adapta molt bé a la calor, com la d'aquesta anyada 2022, sense perdre el caràcter fresc i floral, sorprenent en un vi negre mediterrani. 

Té una fragància de maduixes madures i fruits del bosc, acompanyada de seductores aromes de lavanda i bosc mediterrani, amb apunts de pebre i espècies dolces. L'entrada a la boca és llaminera, amb un taní madur, fi i embolcallador. Deixa records de taronja sanguina i transmet sensacions de suavitat i frescor que conviden a repetir. 

L’etiqueta, que canvia cada any, és una imatge obtinguda d’una placa de vidre, d’autor desconegut, comprada en un mercat d’antiguitats de Mallorca.  

Producció limitada a 16.000 ampolles. Amb certificació ecològica.

Celler 4Kilos

Productos similares

Verifica la teva edat per a gaudir dels vins i referències gurmet més exclusives