Alabaster 2017 Magnum

95
Parker
97
Peñín
91
Suckling
Elaborador:
Color:
Negre
País:
Espanya
Format:
1,5 L
DO / Zona:
Grau alcohòlic:
14.5
Varietat:
Tinta de Toro
625,00 €
En estoc
Celler Teso La Monja

El celler a Toro de Marcos i Miguel Eguren s’ha fet un lloc en el podi de la denominació d’origen des de la seva primera anyada. La gamma és tan impressionant que, des del seu Almirez fins a l’exclusiu Teso La Monja, cada vi sobrepassa el que s’espera en el seu segment.

Els germans Eguren van iniciar el projecte Teso La Monja l’any 2007, convençuts de la grandesa de la tinta de toro prefil·loxèrica i el potencial de la zona. Actualment, compten amb unes 100 hectàrees de vinyes, amb ceps d’entre 35 i 130 anys, majoritàriament en peu franc, plantades a les localitats de Valdefinjas, Toro i Villabuena del Puente.

El celler opta per l’agricultura ecològica i biodinàmica, respectuosa amb el medi ambient, i pels processos manuals, per a extreure la millor expressió del terroir.

Productos similares

Verifica la teva edat
Has de tenir almenys 18 anys per comprar i gaudir dels nostres vins, destilats i productes gourmet. En continuar confirmes que ets major d’edat.