https://www.vilaviniteca.es/ca/ca-del-bosco-cuvee-prestige-rose-47a-edizione.html32020Ca' del Bosco Cuvée Prestige Rosé 47a Edizionehttps://www.vilaviniteca.es/media/catalog/product/v/0/v084143.jpg59.95instock59.9549.54545354545500Ca’ Del Bosco000https://www.vilaviniteca.es/media/catalog/product/v/0/v084143.jpg928935946/Escumosos/Escumosos/Rosat/Escumosos/Itàlia/Rosats que enamoren/Altres escumosos per a l'estiu/Escumosos per a regalar | Champagne | Cava | Corpinnat | Idees de regal/Altres escumosos del món/ca' del bosco/Rosado/Italia/Ca' del Bosco/Espumosos/Espumosos/Rosado/Espumosos/Italia/Espumosos/Ca' Del Bosco/Vila Viniteca/Ca'del Bosco/Escumosos/30€ - 50€/Escumosos/50€ - 100€1761928700000RosatCA'DEL BOSCO CUVEE PRESTIGE ROSEFranciacorta
Celler Ca’ Del Bosco
Ca' del Bosco és un dels cellers més reconeguts de Franciacorta (Lombardia) i un dels que més ha contribuït al prestigi mundial d'aquesta zona com a productora d'escumosos de qualitat.
Fundada per Maurizio Zanella, des de fa més de 45 anys cultiven les varietats chardonnay, pinot nero i pinot bianco. Només raïms propis, certificats en ecològic i vinificats pel mètode tradicional, en un celler innovador i amb una extrema pulcritud, fet que els permet conservar la puresa de la fruita i garantir una gran longevitat en totes les seves cuvées. Es caracteritzen per utilitzar dosis molt baixes de sulfits i molt poc o gens de sucre al dosatge.?
Els vins tranquils estan elaborats amb el mateix nivell d'exigència. Els vins negres es basen en les varietats merlot, cabernet sauvignon, cabernet franc i carmenere.