Château d'Yquem 2007

98
Parker
SKU:
011233
Elaborador:
Color:
Blanc
País:
França
Format:
75 cl
DO / Zona:
Grau alcohòlic:
14
Varietat:
Sauvignon Blanc, Semillon
499,50 €
En estoc

Château d'Yquem és un blanc mític, elaborat per un dels cellers més llegendaris de Bordeaux.   

És possible que sigui el vi blanc més famós del món i que el seu prestigi se l'hagi guanyat per la seva capacitat de guarda increïble.    

Tradicionalment, per la seva dolçor ha estat company del bloc de foie gras, de formatges cremosos de pasta tova, dels formatges blaus més refinats i també de les postres dolces. Però, per què no gaudir-ho ben fred a l'aperitiu o en maridatges audaços com els eriçons de mar?  

La collita 2007 mostra una paleta d'aromes impressionant: albercoc, meló cantaloup molt madur, orellanes, codonyat, flors i mel. A la boca té una textura màgica, amb presència i un final llarguíssim.   

Una joia d'increïble profunditat per gaudir de petits glops. 

Celler Château d’Yquem

Productos similares

Verifica la teva edat
Has de tenir almenys 18 anys per comprar i gaudir dels nostres vins, destilats i productes gourmet. En continuar confirmes que ets major d’edat.