Preguntes freqüents

Comprar a Vilaviniteca.es és fácil. No és necessari crear prèviament un compte. El seu compte es crearà automàticament quan faci la seva primera comanda.

Preguntes freqüents sobre:

El procés de compra

Com trobo els productes a Vilaviniteca.es?
Consulti o busqui els productes que vol comprar mitjançant el cercador de la part superior dreta, on pot introduir el nom del producte que està buscant. Quant trobi el producte que desitja, faci clic en el seu nom o títol per consultar la pàgina d’informació i trobarà els detalls sobre el producte.
Si no està segur de l’article que està buscant, pot seleccionar la categoria del producte que desitgi al menú de la esquerra de la pàgina principal. S’obriran diferents seccions que li permetran realitzar cerques més precises. El cercador avançat li permetrà escollir per múltiples criteris de cerca.
Si no troba el producte que busca, enviï’ns un correu electrònic a eshop@vilaviniteca.es o be truqui al 902 327 777.

Com puc afegir els productes a la meva cistella?
Si ha decidit comprar un producte a Vilaviniteca.es, faci clic a “Comprar” que es troba a la pàgina de cada producte. Pot continuar realitzant cerques fins que la seva cistella contingui tots els productes que desitja. Pot consultar la seva cistella en tot moment a “la teva cistella” a la part superior de la pàgina.

Cal que compri un mínim d’ampolles?
A Vilaviniteca.es no existeix una comanda mínima, pot comprar el número d’ampolles que desitgi.

Què mètodes de pagament puc fer servir?
A Vilaviniteca.es li oferim sistemes de pagament totalment segurs. Mitjançant tarjeta de crèdit Visa o Mastercard, amb la plataforma de pagament segura del “Banc de Sabadell” o be mitjançant la plataforma PayPal. Per més informació vegi Màxima seguretat.

M’he oblidat la meva contrasenya
Si no recorda la seva contrasenya, faci clic a “Ha oblidat la seva contrasenya”, introduexi la seva adreça de correu eletrònic i ràpidament rebrà un correu amb una nova contrasenya. Pot cambiar aquesta nova contrasenya a “El meu compte”.

El transport i els terminis d’entrega

Com es realitza el lliurament de la meva comanda?
A Vilaviniteca.es tenim cura de l’embalatge pels nostres lliuraments. Per això, les nostres caixes de transport estan especialment dissenyades per que les ampolles encaixin perfectament quedant cobertes i protegides per evitar qualsevol contacte entre elles i puguin trencar-se.

Quan arribarà la meva comanda al seu destí?
En línies generals aquests són els temps de lliurament:
- A capitals de Comunitats Autònomes: es lliuraran en un termini de 48 hores, exceptuant dissabtes, diumenges i festius.
- La resta de la península i Balears: entre 48-72 hores, exceptuant dissabtes, diumenges i festius. Consultar condicions de lliurament per Ceuta, Melilla i Illes Canàries.
No es realitzaran lliuraments els dissabtes, diumenges i festius.
- Per lliuraments fora d’Espanya, consulti tarifes i terminis d’entrega a “transport”.

Puc recollir la meva comanda a Vila Viniteca?
Si, pot fer-ho a la nostra botiga de Vila Viniteca al carrer Agullers nº7, al barri del Born, Barcelona.
El nostre horari d’atenció al client és de 8.30h a 20.30h de dilluns a dissabte.

Puc recollir la meva comanda a alguna oficina de l’agència de transport?
En el cas de que no es trobi a casa en un horari compatible amb les agències de transport, li recomanem adjuntar com adreça de lliurament la de la seva feina o d’un amic o familiar, donat que no és possible recollir la comanda a les oficines de les agències de transport.

Què passa si a la meva comanda m’entreguen una ampolla trencada?
L’embalatge de lliurament està dissenyat per evitar trencaments i els nostres partners són molt conscients de la fragilitat del producte, però és possible que es produeixi algun trencament.

En el moment en que rebi el seu paquet, si us plau:
1. Comprovi la conformitat de la mercaderia rebuda al moment del lliurament.
2. Senyali qualsevol anomalia a l’albarà d’entrega, fent constar les seves reserves i incloent la seva firma.
3. Els proveïdors de transport no permeten la devolució de la mercaderia si el client l’obre en la seva presència, però pot revisar la caixa des de l’exterior i si detecta que la caixa està humida o molla, no accepti la comanda. El nostre partner ens notificarà la incidència i automàticament enviarem un nou lliurament sense càrrec per vostè.

Què passa si alguna ampolla no està en bones condicions?
A Vila Viniteca fem degustacions dels lots que servim regularment i tenim una gran rotació de producte, el que ens permet detectar qualsevol anomalia. En tot cas, és possible que alguna ampolla no arribi en bones condicions al seu destí. En aquest cas, la substituirem per una altra sense cap càrrec. Consulti “Condicions de devolució”.

Què haig de fer si la comanda no està complerta o no es correspon amb el que vaig demanar?
En cas de que les ampolles rebudes no es corresponguin amb la seva comanda, simplement enviï un email a eshop@vilaviniteca.es indicant les seves dades i les de la seva comanda i reemplaçarem la comanda sense cap càrrec addicional.

Seguretat i privacitat

És segur el mètode de pagament?
Confiem la seguretat dels nostres pagaments a “Banc de Sabadell” i “PayPal”. Totes les transaccions de compra es desenvolupen dins un estricte marc de confidencialitat i xifratge gràcies al protocol SSL. Així, Vilaviniteca.es garanteix la confidencialitat de les dades facilitades pel client mitjançant encriptació, evitant comunicació amb tercers estranys a la relació jurídica, conforme a l’establert a la llei 15/99 de Protecció de Dades de Caràcter Personal. Per més informació vegi Màxima seguretat.

Quin ús li donaran a les meves dades?
Vilaviniteca.es es compromet a no donar-les un altre ús que l’acordat i a no cedir-los ni vendre’ls a tercers aliens a les empreses del grup sota cap concepte. En qualsevol cas, els clients de Vilaviniteca.es podran en tot moment fer valer els drets d’accés, rectificació, cancelació i oposició, comunicant-se per escrit a eshop@vilaviniteca.es. Per a més informació veure “Política de privacitat”.

Què he de fer si no desitjo continuar reben informació de Vilaviniteca.es?
Podrà donar-se de baixa d’aquest tipus de comunicacions seguint les instruccions que apareixen al final de tots els nostres correus electrònics o comunicant-se per escrit a la direcció de correu electrònic eshop@vilaviniteca.es.

Com puc modificar les meves dades?
Pot modificar les seves dades de forma molt simple. Accedeixi a la pàgina de “El meu compte”, identifiquis, entri a la secció “Les meves dades personals” i canviï les dades que desitgi.