Descendientes de J. Palacios Pétalos 2023

93+
Parker
Ecològic
SKU:
147806
Color:
Negre
País:
Espanya
Format:
75 cl
DO / Zona:
Grau alcohòlic:
13
Varietat:
Mencía, Otras variedades tintas, Otras variedades blancas
18,65 €
En estoc

Pétalos 2023 és el vi més seductor de Ricardo P. Palacios i Álvaro Palacios al Bierzo.

Està elaborat majoritàriament amb mencía i una pinzellada d’altres varietats tradicionals negres i blanques cultivades principalment als municipis de Corullón i Villafranca del Bierzo.

Des del primer moment captiva per la seva fragància a fruits vermells acompanyada de notes de sotabosc, eucaliptus, regalèssia i pebre. A la boca, llisca pel paladar amb sedositat i fluïdesa deixant una meravellosa sensació de sucositat, frescor i harmonia.

Un vi negre llaminer per gaudir a discreció servit lleugerament fresc.

L'etiqueta, que canvia cada any, té una il·lustració de l’artista Xano Armenter.

Celler Descendientes de J. Palacios

Álvaro Palacios i Ricardo P. Palacios es van establir a Corullón per explorar-ne el potencial i han estat decisius en l’impuls del prestigi del Bierzo.

Ricardo P. Palacios i Álvaro Palacios van arribar a la zona muntanyosa de Corullón l’any 1999 amb la il·lusió de posar en valor el potencial vitícola del Bierzo i de la mencía. Allà van fundar Descendientes de José Palacios, en homenatge al pare d’Álvaro i avi de Ricardo.

El celler està dissenyat per l’arquitecte Rafael Moneo en un espai excavat a la muntanya. A la part superior s’hi situa un mirador des del qual es poden veure vinyes tan icòniques com Moncerbal i Las Lamas.

Cultiven més de 100 hectàrees de vinyes velles plantades en vas i repartides en petites parcel·les en relleus accidentats, amb pendents pronunciats i sòls de pissarra.

Ricardo va ser un dels impulsors d’una nova estructura de categories per als vins, replicant les classificacions de la Bourgogne: Bierzo, Vino de Villa, Vino de Paraje, Vino de Viña Clasificada i Vino de Gran Viña Clasificada.

Dins d’aquesta darrera categoria, equivalents als Grand Cru i amb requisits molt estrictes, s’hi troben Las Lamas i La Faraona.

Productos similares

Verifica la teva edat
Has de tenir almenys 18 anys per comprar i gaudir dels nostres vins, destilats i productes gourmet. En continuar confirmes que ets major d’edat.