El Hombre Bala Albillo Real 2025

Ecològic
SKU:
151302
Elaborador:
Color:
Blanc
País:
Espanya
Format:
75 cl
DO / Zona:
Grau alcohòlic:
13
Varietat:
Albillo Real
18,03 €
En estoc
Descripció:

Oferta vàlida fins al 30 de setembre de 2026. Ens reservem la possibilitat d’assignar un màxim d’ampolles de cada vi per client i alguns es repartiran proporcionalment. Les assignacions es faran per rigorós ordre de recepció de comanda. Venda a l’Avançada Collita 2025: vins disponibles entre 8 i 24 mesos a partir de la comanda. Prevenda Especial Château Latour i Prevenda Especial EUA: vins disponibles entre 3 i 6 mesos a partir de la comanda.

Celler El Hombre Bala

El Hombre Bala és un projecte iniciat l’any 2010 al poble de Cadalso de los Vidrios, amb la finalitat d’explorar tot el potencial de la Sierra de Gredos.

Situades a la Vall del Tiétar –un paradís natural de fonts, pinedes, alzines, roures, noguers i castanyers–, les vinyes d’El Hombre Bala ocupen 15,5 hectàrees.

Esteve assenyala tres claus que defineixen la personalitat d’aquests vins. En primer lloc, el sòl granític sorrenc amb llim. En segon lloc, l’altitud de les vinyes, entre 800 i 980 metres, que aporta un clima fresc i plujós i allarga el cicle vegetatiu. I, en tercer lloc, el privilegi de comptar amb garnatxes molt velles, una varietat camaleònica que aquí expressa fidelment el paisatge. Tot plegat permet obtenir vins de garnatxa que s’expressen amb una gran exuberància i una frescor insòlita.

A més del seu vi homònim, el celler també elabora les garnatxes de parcel·les singulars La Mujer Cañón i Reina de los Deseos, i un fantàstic vi blanc d’albillo real, varietat tradicional de la regió.

Des del 2021, Ramon Esteve és el responsable de viticultura i enologia del celler, on es treballa en ecològic, amb elaboracions poc intervencionistes i fermentacions espontànies.

Productos similares

Verifica la teva edat
Has de tenir almenys 18 anys per comprar i gaudir dels nostres vins, destilats i productes gourmet. En continuar confirmes que ets major d’edat.