Espectacle 2022 és una de les garnatxes més desitjades del nostre país. S'elabora des del 2004 al Montsant i René Barbier és la cara més visible del projecte.
Prové d’una preciosa vinya centenària, plantada exclusivament amb garnatxa negra, a la petita localitat de La Figuera. Un impressionant amfiteatre de terrasses, a una de les zones a major altitud de la denominació, que arriba als 600 metres.
Un vi negre amb un marcat caràcter mediterrani, on sobresurten aromes de fruites vermelles com les cireres i les magranes, que es barregen amb notes de farigola, llorer i lleugers apunts cítrics que recorden l’aranja. A la boca destaca la seva fluïdesa, amb un perfecte equilibri i una magnífica textura sedosa.
Per a gaudir des d’ara, i en els propers 20 anys, lleugerament fresc a la copa pinot noir.
https://www.vilaviniteca.es/ca/espectacle-2022-magnum.html27881Espectacle 2022 (Magnum) (Estuche)https://www.vilaviniteca.es/media/catalog/product/v/1/v144790.jpg325instock325268.5950403223100Espectacle000https://www.vilaviniteca.es/media/catalog/product/v/1/v144790.jpg925926947/Parker Catalunya /Vins/Vins/Tipus de vi/Vins/Zona/Vins/País/Vins/Elaborador/Vins/Tipus de vi/Negre/Vins/País/Espanya/Vins/Vins amb estoig per a regal/Vinos estuchados/Vins/Màgnums/Vins/Varietat/Vins/Vins amb estoig/Vins/Grans formats/Vins/Varietat/Garnatxa/Vins/Zona/Todas las zonas/Vins/Elaborador/Todos los elaboradores/Vins/Grandes Formatos/Vins 98 punts Parker - Wine Advocate/Vins/País d'origen/Vins espanyols/Vins/País d'origen/Tots els vins per país d'origen/Vino en grandes formatos/Tinto/Montsant/Ver todos denominación / zona/España/Ver todos pais de origen/Garnacha/Ver todo variedades/Ver todo elaboradores/Magnums y formatos grandes/Vinos estuchados para regalo/Variedad/Variedad/Garnacha/Vila Viniteca/Vins/Preu/Més de 100€/Vins/Preu/Vins/País d'origen/Vins/B2C - SEO - vinos tintos españoles/Vins/Vinos 98 puntos Parker1740072673000NegreESPECTACLEMontsant
Celler Espectacle
Espectacle és el resultat del treball d’un grup d’experts del món del vi, units pel projecte comú d’elaborar un vi únic, que transmeti les particularitats d’una vinya centenària de garnatxa de la zona del Montsant: René Barbier, Isabelle Meyer, Christopher Cannan, Fernando Zamora, Marta Conde i Jordi Segura. Cadascun d’ells aporta els seus coneixements i la seva experiència en l’elaboració d’aquest excepcional vi. Des de la presentació de la primera collita l’any 2004, Espectacle ha aconseguit una gran acceptació entre els sommeliers, periodistes i professionals del món del vi, estant present actualment en els principals restaurants i botigues especialitzades del voltant del món.