Marqués de Riscal Reserva Limousin 2024

SKU:
148931
Elaborador:
Color:
Blanc
País:
Espanya
Format:
75 cl
DO / Zona:
Grau alcohòlic:
13
Varietat:
Verdejo
18,95 €
En estoc

El Marqués De Riscal Reserva Limousin 2024 és un blanc que reflecteix l'essència de la denominació d'origen Rueda, una regió reconeguda per la qualitat dels seus vins elaborats amb la varietat verdejo. Aquest vi es presenta com una expressió fresca i equilibrada d'aquesta varietat emblemàtica, cultivada en un entorn que afavoreix la seva òptima maduració.

A la copa mostra aromes característics de la verdejo, amb notes de fruita blanca i matisos herbacis que aporten complexitat. A la boca es mostra fresc i viu, amb una textura amable i un pas fluid que culmina en un final net i persistent. La seva estructura i perfil aromàtic el converteixen en un exemple representatiu dels blancs de Rueda.

El format de 75 cl és l'habitual per a aquest tipus de vi, facilitant-ne el gaudi en diferents ocasions.

Celler Marqués de Riscal

Productos similares

Verifica la teva edat
Has de tenir almenys 18 anys per comprar i gaudir dels nostres vins, destilats i productes gourmet. En continuar confirmes que ets major d’edat.