Paisajes Valsalado 2021

92
Peñín
SKU:
136553
Elaborador:
Color:
Negre
País:
Espanya
Format:
75 cl
DO / Zona:
Grau alcohòlic:
15
Varietat:
Tempranillo, Garnacha, Mazuelo, Graciano
29,95 €
En estoc

És un assemblatge de tempranillo (40%), garnatxa (40%), mazuelo (10%) i graciano (10%), procedents d’1,3 hectàrees a Villamediana de Iregua, amb ceps d’uns 30 anys i sòls d’argila i grava. Solament 2.500 ampolles.

El vi presenta intenses aromes de fruita vermella i negra, notes especiades, torrades i de fulla de te. A la boca és ample i sucós, amb tanins sedosos, de sensació refrescant i amb un elegant i llarg final.

Celler Paisajes y Viñedos

Paisajes neix l’any 1998 de la col·laboració de Miguel Ángel de Gregorio (Finca Allende) amb Vila Viniteca. És un dels projectes d’Uvas Felices. Amb el coneixement de La Rioja de Miguel Ángel de Gregorio (Allende, Calvario, Aurus) i la seva experiència com a elaborador de grans vins, es seleccionen diverses finques de diferents viticultors per buscar vins molt particulars. Des del principi i al llarg de les 13 collites vinificades, la filosofia de Paisajes ha estat la recerca de terrers únics i elaboracions delicades per aconseguir vins fragants i fins, fugint d’estils on prevalgui la fusta o l’extracció. Vins per gaudir a taula, alguns des del tercer any després de la verema i altres amb un afinament més llarg en ampolla. Tots segueixen l’empremta del terrer. Paisajes Valsalado aglutina les 4 diferents varietats –de 57 a 60 anys d’edat– sobre un sòl d’argila i grava, situada al terme municipal de Logroño. Paisajes La Pasada procedeix d’una parcel·la a Briones plantada amb ceps de tempranillo –de 57 a 60 anys d’edat– sobre un sòl de graves i argila. Paisajes Cecias prové d’una parcel·la de 2,4 ha plantades amb una fantàstica garnacha de 85 anys. El sòl és una combinació de margues calcàries i restes de pissarra.

Productos similares

Verifica la teva edat
Has de tenir almenys 18 anys per comprar i gaudir dels nostres vins, destilats i productes gourmet. En continuar confirmes que ets major d’edat.