Pícaro del Águila Clarete 2024

Ecològic
SKU:
150512
Elaborador:
Color:
Rosat
País:
Espanya
Format:
75 cl
DO / Zona:
Grau alcohòlic:
14
39,95 €
En estoc
Celler Dominio del Águila

Dominio del Águila és l'apassionant projecte iniciat el 2010 per Jorge Monzón a La Aguilera (Burgos).

La sensibilitat de Jorge, el saber fer i el coneixement adquirit en cellers mítics com Domaine de la Romanée-Conti o Vega Sicilia han situat els vins de Dominio del Águila, –de producció limitadíssima–, entre els més desitjats de Ribera del Duero.

El celler disposa d’un important patrimoni de 45 hectàrees de vinyes molt velles –moltes prefil·loxèriques– cultivades en ecològic, a més, de 5 hectàrees de vinyes més joves que tenen menys de 50 anys.
 
La varietat tempranillo, que és la majoritària, es cultiva juntament amb altres varietats negres i blanques tradicionals com la bobal, la garnatxa, l'albillo mayor, la carinyena o la tempranillo gris.
 
Jorge va començar vinificant en un espectacular cup del segle XVII –on encara elabora una part del vi– i la criança es continua duent a terme a les sis galeries subterrànies del segle XV, on s'han instal·lat dipòsits de formigó i botes de roure.
 

Productos similares

Verifica la teva edat
Has de tenir almenys 18 anys per comprar i gaudir dels nostres vins, destilats i productes gourmet. En continuar confirmes que ets major d’edat.