Preguntes Freqüents

Què és Vila Viniteca.es i quins productes ofereix?

Vila Viniteca.es és un ecommerce especialitzat en la venda de vins excepcionals. Oferim una àmplia varietat de vins de diferents regions i varietats de raïm, així com accessoris i complements relacionats amb el món del vi i productes gourmet

Quins són els requisits per a comprar a Vila Viniteca?

Per a realitzar una compra a Vila Viniteca, has de ser major d'edat i tenir capacitat per a contractar. En acceptar les Condicions Generals, declares que compleixes amb aquests requisits i que comprens i consents el contingut íntegre d'aquestes condicions.

Com puc realitzar una comanda a Vila Viniteca?

Per a realitzar una comanda a Vila Viniteca, simplement navega pel nostre catàleg de vins i afegeix els productes que desitgis al teu carret de compres. Una vegada que hagis seleccionat tots els articles que desitges comprar, segueix els passos indicats en el procés de pagament per a completar la teva comanda.

Com puc realitzar una compra a Vila Viniteca com a client registrat o mitjançant registre?

 Pots realitzar una compra a Vila Viniteca de dues formes:.

  • Com a client registrat, iniciant sessió en el teu compte i recuperant les teves dades anteriors.
  • Mitjançant registre, que et permet realitzar la compra i registrar-te alhora per a major comoditat en futures compres.

En finalitzar la comanda, rebràs un correu electrònic confirmant la recepció del mateix i detallant informació rellevant, com la forma de pagament triada i l'adreça d'enviament.

Quins mètodes de pagament accepta Vila Viniteca i com es garanteix la seguretat de les meves dades bancàries?

Vila Viniteca accepta pagaments amb targeta de crèdit VISA, MASTERCARD o AMEX a través d'una plataforma de pagament segur o mitjançant plataformes de pagament eWallet. Totes les transaccions es realitzen dins d'un estricte marc de confidencialitat i xifratge gràcies al protocol SSL.

Vila Viniteca no té accés a les teves dades bancàries ni els guarda en els seus servidors, per la qual cosa hauràs de facilitar-los de nou en cada transacció

Quins són els terminis de lliurament i com puc seguir la meva comanda?

Els terminis de lliurament són:

  • Enviaments a capitals de les Comunitats Autònomes: 24h-*48h laborables (pot variar a l'agost i desembre).
  • Enviaments a la resta de la península: 48-72h laborables.
  • Enviaments a Ceuta, Melilla i Illes Canàries: consultar amb [email protected]
  • Enviaments fora d'Espanya: consultar en [email protected]

Si el transportista intenta lliurar el paquet i no hi ha ningú per a rebre'l, et deixarà una nota indicant l'intent de lliurament.

Has de contactar amb l'agència de transport al més aviat possible a través del número de telèfon que trobaràs en la nota, per a acordar un nou lliurament.

Com puc rastrejar la meva comanda?

Una vegada que la teva comanda ha estat enviat, et proporcionarem un número de seguiment a través del correu electrònic de confirmació d'enviament. Pots utilitzar aquest número per a rastrejar l'estat de la teva comanda en la pàgina web de l'empresa de transport corresponent.

Vila Viniteca ofereix enviaments internacionals?

Sí, Vila Viniteca ofereix enviaments internacionals a diversos països. Per a obtenir més informació sobre els països als quals enviem i els costos d'enviament associats, consulta la nostra secció d'enviaments en la pàgina web.

Vila Viniteca ofereix assessorament personalitzat per a la selecció de vins?

Sí, el nostre equip d'experts en vins està disponible per a ajudar-lo a triar el vi perfecte segons les seves preferències, necessitats i ocasions especials. No dubti a posar-se en contacte amb nosaltres per a rebre recomanacions i assessorament personalitzat..

Quina és la política de cookies de Vila Viniteca?

Vila Viniteca utilitza cookies pròpies i de tercers per a diverses finalitats, incloent-hi anàlisis i publicitat adaptada als interessos de l'usuari. Per a obtenir més informació sobre les cookies que utilitzem i com bloquejar-les o eliminar-les en el seu navegador, consulti la nostra Política de cookies.

Quines mesures de seguretat utilitza Vila Viniteca per a protegir la meva informació personal?

 
Vila Viniteca compleix amb totes les normatives aplicables en matèria de protecció de dades personals i es compromet a garantir la seguretat i confidencialitat de la seva informació personal. Per a obtenir més informació sobre com protegim la seva informació, consulti la nostra política de privacitat.

Com protegeix Vila Viniteca la meva informació personal i quina ús li dona a les meves dades?

 Les dades personals obtingudes en el procés de contractació seran tractats per Vilaviniteca (Negociants, S.L.O) com a responsable del tractament. Les dades s'incorporen a la seva base de dades i s'utilitzen únicament per a gestionar les teves compres i mantenir la relació contractual. Vilaviniteca.es conservarà les teves dades personals mentre ostentis la condició de client o client registrat, i les dades es conservaran degudament bloquejats durant el temps necessari per a atendre les responsabilitats que es puguin derivar de la relació contractual.

Què succeeix si hi ha un error en la meva comanda o adreça d'enviament? Com puc corregir-ho?

 Si observes un error en la teva comanda o en l'adreça d'enviament, has de notificar-ho immediatament a [email protected] perquè s'esmeni l'error abans que la comanda sigui enviada.

Què haig de fer si hi ha algun problema amb la meva comanda quan el rebo?

En el moment en què rebis el teu paquet, deus:

  • Comprovar la conformitat de la mercaderia rebuda en el moment del lliurament.
  • Assenyalar qualsevol anomalia en l'albarà de lliurament, fent constar les teves reserves i incloent la teva signatura.

Els proveïdors de transport no permeten la devolució de la mercaderia si l'obres en la seva presència, però pots revisar la caixa des de l'exterior. Si detectes que la caixa està humida o mullada, no acceptis la comanda. El nostre partner ens notificarà la incidència i automàticament manarem un nou enviament sense cap cost per a tu.

Què haig de fer si rebo un producte danyat o incorrecte?

 Si reps un producte danyat o incorrecte, si us plau posa't en contacte amb el nostre servei d'atenció al client al més aviat possible. Proporciona detalls sobre el problema i, si és possible, inclou fotos del producte danyat. Ens esforcem per resoldre qualsevol problema de manera ràpida i eficient.

Quina és la política de cancel·lacions, devolucions i desistiments de Vila Viniteca?

Les comandes es poden cancel·lar sense cap cost fins al moment en què l'enviament es fa efectiu. Si es rep avís de cancel·lació una vegada el paquet ja estigui enviat, es considerarà una devolució. Les devolucions poden fer-se fins a 14 dies naturals a partir de la recepció del producte, sempre que no hagi estat obert, manipulat o exposat a condicions inadequades. Per a exercir el dret de desistiment, pots comunicar-lo mitjançant el formulari adjunt o realitzar una altra declaració inequívoca a [email protected], sent el consumidor responsable de la càrrega de la prova de l'exercici del dret de desistiment.

Quina és la disponibilitat dels productes a Vila Viniteca i com es manegen les situacions de falta d'estoc?

Vila Viniteca ofereix productes que generalment estan en estoc en el seu magatzem logístic.

En cas de no disposar de l'anyada sol·licitada, es podrà substituir per la posterior sempre que estigui disponible. Si un producte no està disponible i no pot substituir-se després del processament d'una comanda, s'informarà el comprador per correu electrònic o per telèfon del lliurament parcial de la seva comanda, podent-lo acceptar o cancel·lar. El client rebrà la devolució de l'import parcial o complet en un termini màxim de 72 hores.

Verifica la teva edat per a gaudir dels vins i referències gurmet més exclusives