Palacios Remondo Quiñón de Valmira 2016

96-98
Parker
96
Peñín
95
Suckling
Ecològic
Elaborador:
Color:
Negre
País:
Espanya
Format:
75 cl
DO / Zona:
Rioja
Grau alcohòlic:
13.5
Varietat:
Garnacha
415,00 €
En estoc

Quiñón de Valmira 2016 és la tercera anyada d'una garnatxa excepcional de Palacios Remondo, el celler d'Álvaro Palacios i la seva família a Alfaro (Rioja Oriental). 

Té el seu origen en una única vinya de 3 hectàrees al paratge del mateix nom al Monte Yerga. Un llarg vessant de pendent suau on els ceps de garnatxa –que a la verema 2016 tenien 32 anys– conviuen amb un 10% d'altres varietats negres. El sòl és una capa prima d'argila vermella sobre una base de carbonat càlcic que accentua l'expressió delicada de la fruita vermella. 

La fermentació es va realitzar espontàniament en tines de fusta i la criança es va prolongar durant 17 mesos en un foudre oval. 

Exclusives 3.000 ampolles i 95 Magnum d’un vi d’extraordinària finor en una anyada de poca producció, amb gran concentració d'aromes i frescor, auguri d’una llarga guarda. 

Celler Palacios Remondo

Productos similares

Verifica la teva edat per a gaudir dels vins i referències gurmet més exclusives